Neděle, 18 května, 2025
bydlení

Jak vytvořit z koupelny oázu klidu

- Komerční sdělení -aktuality

Koupelna je místem, které navštěvujeme každý den. Může být místem klidu a relaxace, nebo naopak místem stresu a chaosu. Pokud chcete ze své koupelny vytvořit skutečnou oázu klidu, inspirujte se.

Barvy

Barvy mají na naši psychiku velký vliv. Pokud chcete vytvořit klidnou a relaxační atmosféru, vyberte si tlumené barvy, jako je modrá, zelená nebo béžová. Tyto barvy působí uklidňujícím dojmem a pomáhají snížit stres.

Světlo

Světlo je také důležitým faktorem, který ovlivňuje atmosféru v koupelně. Přirozené světlo je vždy tou nejlepší volbou. Pokud však nemáte možnost, aby vaše koupelna byla dostatečně osvětlena přirozeným světlem, použijte umělé světlo, které bude mít teplý a příjemný odstín. Nebojte se také použití led dekorací a svíček.

Koupelnové vybavení

Správně zvolené koupelnové vybavení může pomoci vytvořit útulnou atmosféru. Vyberte si takové doplňky, které vám budou dělat radost a které vás budou uklidňovat. Mohou to být například svíčky, květiny, dekorace z přírodních materiálů nebo třeba obrazy a fotografie.

Čistý a svěží prostor

Čistota je v koupelně samozřejmě na prvním místě. Ujistěte se, že je vaše koupelna vždy uklizená. Pravidelně uklízejte a dezinfikujte všechny povrchy, včetně vany, umyvadla a toalety.

Koupelna i s toaletou

Pokud máte spojenou koupelnu i s toaletou, buďte při úklidu opravdu pečliví. Ideální je uklízet tato místa alespoň jednou týdně, jednou měsíčně pak použít i dezinfekce povrchů a naplánovat si generální úklid. V případě, že máte v koupelně okno, pravidelně ji větrejte a zbavujte se nejen pachů, ale také nepříjemné vlhkosti.

Jak na oázu klidu

Přidejte do koupelny rostliny. Rostliny dodávají koupelně život a svěžest. Nebojte si při koupeli dopřát také aromaterapii pomocí vonných olejíčků. Pusťte si k očistě také oblíbenou relaxační hudbu a užijte si tento prostor k zaslouženému odpočinku po dlouhých a náročných dnech.

Další články autora

Comments

Mohlo by se vám líbit

Reklama

- Komerční sdělení -PR článek