Pondělí, 6 května, 2024
bydlení

Platební terminál

- Komerční sdělení -aktuality

Platební terminál je důležitou součástí obchodu. V čem spočívá jeho význam a jaké výhody nabízejí platební terminály od společnosti Dotykačka?

Češi rádi platí bezkontaktně

Platební terminál definujeme jakožto elektronické zařízení, jehož prostřednictvím lze v obchodě zavést příjem plateb kartou. Může mít formu stacionární a přenosnou.

Bezhotovostní platební styk v současné době nabývá stále silnějšího významu. Tato moderní forma plateb, která nevyužívá disponování penězi v jejich fyzické podobě, je stále rozšířenější. Napomohla tomu především pandemie.

Už v roce 2020 platilo dle průzkumu České bankovní asociace debetní kartou v obchodech 77 % uživatelů. Ještě v roce 2017 jsme si přitom nijak skvěle nevedli a statistiky hlásily, že mezi světové špičky v bezhotovostním placení určitě Češi nepatří. Tehdy zastupovaly bezhotovostní platby 34 % podílu na platbách realizovaných v Česku.

Jaké funkce nabízí platební terminál Dotypay

Jak je tedy patrno z tohoto vývoje, hotovost bezhotovostním platbám stále výrazněji ustupuje. Také obchodníci na tento trend reagují. Platební terminály se proto stávají nezbytnou součástí veškerých moderních provozů, ať už se jedná o restauraci, penzion nebo třeba fitness centrum.

Bezhotovostní platby jsou rychlé, bezpečné a velmi variabilní. Platit v nich lze kromě klasické platby kartou i elektronickými stravenkami, hodinkami nebo mobilem.

Jejich zavedení není přitom pro konkrétní podnik nijak náročné, jak dokazují i platební terminály české značky Dotykačka uváděné pod obchodním názvem Dotypay. Dotypay reprezentuje levné a vysoce efektivní řešení.

Nabízí širokou škálu dostupných funkcí, jako je mimo jiné 4G + Wi-Fi datové připojení. Kromě toho mají i integrovanou 58mm tiskárnou. Funkčnost za všech okolností garantuje vysoká výdrž baterie. Platební terminál stejně tak podporuje funkci mobilní číšník a nabízí hostům možnost výběru výše spropitného.

Další články autora

Comments

Mohlo by se vám líbit

Reklama

- Komerční sdělení -PR článek